Verrassing!! - Reisverslag uit Groenlo, Nederland van Gijs Kreij - WaarBenJij.nu Verrassing!! - Reisverslag uit Groenlo, Nederland van Gijs Kreij - WaarBenJij.nu

Verrassing!!

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

07 September 2006 | Nederland, Groenlo

Hey allemaal..

het gaat dan toch gebeuren.. de laaste formulieren zijn via de mail binnengekomen, en volgende week kan ik mn visum gaan ophalen, dan kan ik over ongeveer anderhalve week weg naar Trenque lauquen :D.. Het oorspronkelijke highschoolprogramma is ook een beetje aangepast. Ik ga "private management" studeren, wat zoiets als bedrijfskunde moet zijn. Ik laat jullie weten wanneer ik pecies weg ga zo snel ik ut weet..

Groetjes Gijs

  • 08 September 2006 - 16:55

    Sas:

    Hej Gijs:)

    Gefeliciteerd dat je als nog weg mag! Echt gaaf!
    En zoals beloofd, dan hier ook m'n berichtje;)

    Ik hoop echt dat je daar een super tijd gaat krijgen, je hoort nog wel of ik je op kom zoeken of niet..:)

    lief Sas

  • 09 September 2006 - 20:45

    Smaarse:

    Gast, kun je toch nog weg!
    Super mooi man, jammer dat je wel dit jaar gaat missen in het gezelligste en de beste studentenstad, maar ja, buitenland gaat daar zelfs ruim over heen!

    Veel succes en maak er eens wat van :P

    de mazzel!
    Daan

  • 13 September 2006 - 17:12

    Tosti:

    Whasaaaaaaaaaaaa

    Alles kaasie met die argentijn. Kerl, veel plezier daar bij die chiqaaaaaas en tequillaaaas.

    We buizen er nog een voordat je weg gaat

    Laterz

    tosti

  • 26 September 2006 - 07:35

    Siemen De Jong:

    Hè, hè. Een nieuw jaar met vele uitdagingen gaat binnenkort beginnen. Heel veel plezier en veel leren Gijs.

    Groet,

    Siemen de Jong

  • 26 September 2006 - 15:56

    Marloes:

    Gijsje,, Ja ja bijna is het dan zo ver he, klein beetje hadden we het allemaal nie meer verwacht,, maar toch super dat je als nog gaat :) Hoop ook dat je het erg na je zin zou hebben in Argentinie,,en dat je ons wel op de hoogte houd van hoe het met je gaat,,

    Goed, we gaan er zaterdag 1 dubbel op drinken! En dan vliegt Gijs ver weg van hier,, Tot zaterdag

    Liefs Mloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groenlo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 December 2006

zuidtour!!

06 November 2006

vervolg bericht 1 (bericht 3)*

18 Oktober 2006

vervolg bericht 1 (bericht 2)

07 Oktober 2006

bijna een week in Trenque Lauquen

07 September 2006

Verrassing!!
Gijs

Actief sinds 02 Juli 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 14161

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2006 - 03 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: